Het café

Plaatjes kijken.

Zenzero (03/22/08 om 14:18:50):

Doe mij even 'n plezier en kijk even hier of naar deze slideshow via flickr photo community.

Bij voorbaat dank,

Zen.

 

Barski (03/22/08 om 15:17:45):

Mooi werk. Heb je er wel eens aan gedacht om van je hobby je werk te maken?

 

Stijn - Huis Absinthia (03/22/08 om 16:54:28):

Zitten een hele hoop prachtige foto's bij Zenzero. Blijf schieten!

Ik zou ook nog eens de tijd moeten nemen het één en ander op flickr te vereeuwigen...

 

Zenzero (03/22/08 om 17:28:30):

Voor de complimenten, ben ik jullie zéér erkentelijk.

Ik ben inderdaad wel bezig om me wat serieuzer bezig te gaan houden met fotografie en aanverwante zaken.

 

Helfrich (03/22/08 om 23:09:46):

Mooie plaatjes, inderdaad! Prijs je talent, onderken je zwakheden en wend het aldus verworven inzicht vruchtbaar aan.

 

Zenzero (03/23/08 om 02:09:00):

Berichten blijven plaatsen op dit forum, om vervolgens uit te groeien tot 'n literaire grootheid, en m'n camera aan de wilgen hangen??

Het toeval wil dat ik iemand ken die, net als ik, ook de ambitie had om schrijver te worden.

Z'n wens was om mensen wereldwijd te ontroeren, emotie teweeg te brengen en lezers te raken in het diepst van hun ziel, en ze uit frustratie tot wanhoop drijven met de door hem geschreven teksten.

Een jaar of twee geleden is hij verhuisd naar Redmond in de VS en is daar nu werkzaam als copywriter voor Microsoft.

Hij bedenkt en schrijf foutmeldingen voor Windows software in meer dan veertig talen!

Overigens zou je me alleen maar gaan missen, wie zou je toch anders de hele tijd op de kast moeten jagen?
Want buiten mij leent zich toch überhaupt niemand op dit forum voor dat soort zaken...

Evenwel toch bedankt voor het goed bedoelde advies.

 

Zenzero (03/23/08 om 02:12:25):

Overigens heb ik geen zwakheden.

Talent daarentegen wel.

 

Zenzero (03/23/08 om 02:14:54):

Als je mijn foto's nog van mooie passende en pakkende teksten kunt voorzien, zal ik je die laatste uitspraak vergeven  ;D

 

Helfrich (03/23/08 om 02:50:37):

Zenzero schreef:


Een jaar of twee geleden is hij verhuisd naar Redmond in de VS en is daar nu werkzaam als copywriter voor Microsoft.

Hij bedenkt en schrijf foutmeldingen voor Windows software in meer dan veertig talen!

Ik zie ineens een glansrijke carrière voor je. Popupjes met meldingen van het kaliber "Are you sure? It takes one to know one. [OK][Cancel]" in meer dan veertig talen.

Of iets in de eerste lijn:
- Wat u zegt over ons OS is uw persoonlijke mening en mijn antwoord op uw vraag is mijn roep om aandacht en mijn poging tot een egotrip.
- Wat krijgen we nu? Wel godverdomme!
- Ah, u denkt uw gelijk te halen door een beroep te doen op de Schepper. Nou, dat is een achterhaald idee, zeg.
- Ehm nee, "godverdomme" is een uiting van mijn emotie en illustreert mijn ongenoegen, na uw antwoord.
- Nu denk u zeker slim te zijn? Nou, dan onderschat u me mooi. Denkt u soms met een dergelijke illustratie uw gelijk te kunnen halen? U begrijpt mij gewoon niet! U kunt mijn genie niet vatten!
- ...

 

Helfrich (03/23/08 om 02:51:23):

Zenzero schreef:

Als je mijn foto's nog van mooie passende en pakkende teksten kunt voorzien, zal ik je die laatste uitspraak vergeven  ;D

Helaas, dit antwoord is fout. Vergiffenis afgewezen.

 

wilbert_v (03/24/08 om 13:09:03):

Erg mooi! Ik krijg gelijk zin om op vakantie te gaan.

 

Zenzero (03/24/08 om 22:17:28):

Vergeet dan vooral niet je camera mee te nemen!

 

Zenzero (03/24/08 om 22:21:01):

Helfrich schreef:


Ik zie ineens een glansrijke carrière voor je...

Of iets in de eerste lijn:

- Wat u zegt over ons OS is uw persoonlijke mening en mijn antwoord op uw vraag is mijn roep om aandacht en mijn poging tot een egotrip.
- Wat krijgen we nu? Wel godverdomme!...


Hé, maar jij zit toch in de ICT branche. Kun je geen baantje voor me regelen dan?!

 

Helfrich (03/24/08 om 22:42:27):

Ik speel met de gedachte om ook een ICT-bedrijf op te richten, dus in theorie zou dat goed mogelijk zijn, ja. In theorie...

 

Zenzero (03/25/08 om 01:30:53):

Vooralsnog zeg ik, blijven spelen met die gedachte, en spelenderwijs zal ik je vervolgens leren, dat theorie en praktijk zeer eenvoudig te verenigen zijn tot ‘n perfect functionerend geheel.

Tot die tijd blijf ook ik spelen met die gedachte en, die van anderen natuurlijk.

Anders had je net zo goed gewoon niets kunnen zeggen!

 

Zenzero (03/25/08 om 01:38:45):

GINGA | HELLBITCH | ICT Co.

Knowledge & Power Beyond the Frontier of Belief!

 

wilbert_v (03/26/08 om 22:19:21):

Zenzero schreef:

Vergeet dan vooral niet je camera mee te nemen!


Dat wil je niet zien hoor.

 

Zenzero (03/26/08 om 22:33:39):

Oké, maar jij wil mijn zelf gebouwd theehuisje - model brandstapel - niet zien.

 

wilbert_v (03/27/08 om 22:39:45):

Haha, je hebt gelijk. Ieder zijn ding.

 

Het café